Jak se připravit na focení vaší osobní značky

Už se vám to blíží. Budujete svou osobní značku, dáváte do ní vše – webové stránky, grafiku, krev, pot a slzy a konečně přišel čas na tolik důležité focení. Ať už jste malý nebo větší podnikatel, influencer nebo freelancer, osobní značka pro vás bude velice důležitá a fotografie především. To je totiž to, co zákazník uvidí jako první a co nese hlavní informace o vaší značce. Tady je pár rad, které zajistí, že budete na vaše focení perfektně připravení a fotografie budou dokonalé.

Žena na focení brand, která si fotí fotografie pro své podnikání s koňmi.

1. Poznejte svůj příběh 

Kdo jste, co děláte a co nabízíte – to vše by mělo být součástí vašeho osobního příběhu. Vše si sepište a uspořádejte. Když budujete osobní značku, příběh je důležitý. Není to o vytváření nové osobnosti, ale o ukázání toho, co ve vás už je. Příběhem si navíc tvoříte silné pouto se svými potenciálními zákazníky.

2. Mějte vizi 

Pro úspěšné focení je důležité mít přesnou představu, jak by fotografie měly vypadat. Co vás nejlépe vystihuje, jak chcete, aby vaše značka vypadala? Jaké barvy k vám sedí, jaká slova vás nejlépe vystihují? To vše musíte znát, a to vše by mělo tvořit jasnou vizi, kterou byste pak měli komunikovat se svým fotografem.

Žena na focení brand, která si fotí fotografie pro své podnikání se psy.
Brand focení pro muže.

3. Nezapomeňte vše konzultovat se svým fotografem 

Váš fotograf musí znát každý možný detail. Řekněte mu o všech svých nápadech a vizích – do hlavy vám totiž nikdo nevidí. Buďte co nejvíc specifičtí a poslouchejte jeho rady – přeci jen to je profesionál, který ví, co dělá. Také nezapomínejte na to, že váš fotograf se musí připravit stejně jako vy – vybrat lokalitu, světla, čas a podobně.

4. Dbejte na svůj vzhled 

Při samotném focení musíte vypadat, jak nejlépe to jde. Zajděte ke kadeřníkovi, nechte se profesionálně nalíčit, vyberte své nejlepší oblečení. Vizážista se postará, abyste před kamerou vypadali dokonale a pro tak důležité focení je nejlepší se svěřit do rukou odborníků.

Žena na focení brand, která si fotí fotografie pro své podnikání.

Příprava je pro úspěšné focení to nejdůležitější, proto ji nepodceňujte a věnujte jí čas. Uvidíte, že se vám to vyplatí, až uvidíte konečný výsledek vaší práce a snahy.