Dominika Klapkova: Místo nervózní začínající podnikatelky stála před fotoaparátem krásná a mocná žena

Pokud jste začínajícími podnikateli a podnikatelkami, brandové fotografie budou jedním ze základních pilířů vašeho byznysu. To si ověřila i Dominika, která se k nám do ateliéru přišla vyfotit. O jejím zážitku si můžete přečíst už teď v našem článku.

Mladá podnikatelka, která je na focení brand.

Začátky online podnikání představují pro nové podnikatele mnoho nástrah a neprozkoumaného území, na které vás ostatní jen stěží připraví. Většinou myslíme hlavně na formality, které se s tímto obdobím pojí a často nakonec zapomeneme na svou značku jako takovou. Stejné překvapení to bylo i pro mě, když od mé kamarádky přišla hned v prvním měsíci věta „Budeš potřebovat business a brandingové fotky.“ A to je něco, co mě do té doby ani nenapadlo, že budu potřebovat, ale světe div se, v online prostředí jsou brand fotografie jedním z klíčových elementů, na který se nám jednoduše podaří zapomenout.

Před pár dny jsem přesně tento typ focení absolvovala ve fotoateliéru Jany Hozové a s klidem v duši mohu říct, že tenhle zážitek si v srdci ponesu už navždy.

Nervozita a nejistota mě doprovázela ještě několik dní před focením. Říkala jsem si, že nejsem typ člověka, který by vyhledával pozornost fotoaparátu. Dělalo mi starost to, že nebudu vědět, kam založit ruce nebo jak se na fotkách tvářit. Všechny tyto obavy se začaly postupně minimalizovat hned po seznámení s paní fotografkou Janou.

Mladá podnikatelka, která je na focení brand.
Mladá podnikatelka, která je na focení brand.
Mladá podnikatelka, která je na focení brand.
Mladá podnikatelka, která je na focení brand.
Mladá podnikatelka, která je na focení brand.

Po příchodu do fotoateliéru mi byla nabídnuta káva a sklenička dobrého Prosecca, kterou jsem velmi ráda přijala. Jana mi vysvětlila, jak focení bude probíhat, probrala se mnou mou značku a sociální sítě, tedy prostor, kde se fotky budou objevovat nejčastěji a pomohla mi sestavit outfity tak, abych se cítila dobře. Před samotným focením se mě ještě ujala make-up artistka Simona, která během prvních pár minut začala kouzlit a dodala mi potřebnou finální špetku sebevědomí. Od začátku jsem byla rozhodnutá, že styl líčení a účes nechám převážně na Simoně, a to se rozhodně vyplatilo.

Zanedlouho přišla ta chvíle, ke které jsem se tak dlouho odhodlávala – focení. Při pohledu na světla, fotoaparát a plátna mi naposledy probliklo hlavou, že na tohle přeci nejsem stavěná, ale po první sérii fotek jsem změnila názor. Na displeji Janina fotoaparátu jsem se totiž najednou viděla v úplně jiném světle – místo nervózní začínající podnikatelky tam stála krásná a mocná žena.

Mladá podnikatelka, která je na focení brand.
Mladá podnikatelka, která je na focení brand.

Den strávený po boku Jany a Simony mi nejen přinesl nádherné fotky, které sjednotily můj business a značku, ale také mi pomohl zapřemýšlet nad svým mindsetem ve směru k sobě samé. Je najednou jednodušší všímat si toho, co je mou předností.

Zážitek, který na mě ve fotoateliéru čekal bych přála zažít každému z vás. Pokud tedy hledáte fotoateliér, do jehož péče se svěřit, pak vám gratuluji. Právě jste ho našli.

Vytvořte si fotografie nejen pro své podnikání, ale i pro sebedůvěru, bez které by podnikání nebylo. Jak takové focení probíhá? Mrkněte se na video, které jsme pro vás z focení s paní Klapkovou vytvořili.