Už se vám to blíží. Budujete svou osobní značku, dáváte do ní vše – webové stránky, grafiku, krev, pot a slzy a konečně přišel čas na tolik důležité focení. Ať už jste malý nebo větší podnikatel, influencer nebo freelancer, osobní značka pro vás bude velice důležitá a fotografie především. To je totiž to, co zákazník uvidí jako první a co nese hlavní informace o vaší značce. Tady je pár rad, které zajistí, že budete na vaše focení perfektně připravení a fotografie budou dokonalé.
1. Poznejte svůj příběh
Kdo jste, co děláte a co nabízíte – to vše by mělo být součástí vašeho osobního příběhu. Vše si sepište a uspořádejte. Když budujete osobní značku, příběh je důležitý. Není to o vytváření nové osobnosti, ale o ukázání toho, co ve vás už je. Příběhem si navíc tvoříte silné pouto se svými potenciálními zákazníky.
2. Mějte vizi
Pro úspěšné focení je důležité mít přesnou představu, jak by fotografie měly vypadat. Co vás nejlépe vystihuje, jak chcete, aby vaše značka vypadala? Jaké barvy k vám sedí, jaká slova vás nejlépe vystihují? To vše musíte znát, a to vše by mělo tvořit jasnou vizi, kterou byste pak měli komunikovat se svým fotografem.
3. Nezapomeňte vše konzultovat se svým fotografem
Váš fotograf musí znát každý možný detail. Řekněte mu o všech svých nápadech a vizích – do hlavy vám totiž nikdo nevidí. Buďte co nejvíc specifičtí a poslouchejte jeho rady – přeci jen to je profesionál, který ví, co dělá. Také nezapomínejte na to, že váš fotograf se musí připravit stejně jako vy – vybrat lokalitu, světla, čas a podobně.
4. Dbejte na svůj vzhled
Při samotném focení musíte vypadat, jak nejlépe to jde. Zajděte ke kadeřníkovi, nechte se profesionálně nalíčit, vyberte své nejlepší oblečení. Vizážista se postará, abyste před kamerou vypadali dokonale a pro tak důležité focení je nejlepší se svěřit do rukou odborníků.
Příprava je pro úspěšné focení to nejdůležitější, proto ji nepodceňujte a věnujte jí čas. Uvidíte, že se vám to vyplatí, až uvidíte konečný výsledek vaší práce a snahy.