Vizuál je to nejdůležitější. Jak prezentujete sebe a jak prezentujete svou osobní značku zákazníkům a klientům může značně ovlivnit váš úspěch. Mějte na paměti, že zákazníci nakupují především očima a často dělají rozhodnutí na základě prvního dojmu. A na ten máte jenom jednu jedinou šanci, tak ji využijte naplno.
Osobní značka vyžaduje péči o to, jak vás potenciální zákazníci vidí a jak vidí váš produkt nebo službu, a právě proto byste do měli investovat především do focení a dobrého fotografa. Profesionální fotografie jsou nástroj, který vám bude sloužit několik let dopředu. Pokud chcete, vědět, jak vybrat toho správného fotografa a jak se na focení připravit, podívejte se do dalších našich článků.
Jak tedy můžete využít přesně profesionální fotografie vašeho osobního brandu?
Posílejte je s tiskovými zprávami. Pokud posíláte tiskové zprávy, je nejvyšší čas do nich zařadit i ty správné fotografie.
Používejte je na svých webových stránkách. Pokud máte svůj byznys, nejspíš vlastníte i webové stránky. Ty musí ale také nějak vypadat a lepší způsob, jak je zaplnit než profesionálně zpracovanými fotografiemi, které ukazují vaše nejlepší vlastnosti a dovednosti, snad neexistuje.
Přidejte je do emailů a newsletterů. Pozvedněte vaše emaily a newslettery tím, že do nich přidáte fotografie.
Vytvořte popisy k eventům. Pořádáte nějaké akce? Nebo se jich účastníte? Dejte o tom vašim zákazníkům a klientům vědět pomocí oznámení s profesionálními fotografiemi.
Zajistěte, že váš emailový podpis nikdo jen tak nezapomene.
Podpis na konci emailu je krásná třešnička na dortu, kterou ne všichni mají. O vás ale vypovídá, že se snažíte a jste ochotni vše dotáhnout do nejmenších detailů.
Přidejte je do tiskovin. Tisknete si vlastní materiály? I tam se fotografie hodí!
Nezapomínejte, že materiály je potřeba obnovovat. Vždy, když uděláte nějakou změnu, je potřeba ji reflektovat i ve vizuálu vaší značky. Obnovujte proto pravidelně vaše fotografie, ať zůstáváte neustále svěží a aktuální.