5 věcí, které musí splňovat správný brand fotograf

Pokud máte vlastní byznys, tak víte, že image je důležitá, protože je to první věc, kterou zákazník vidí. A je potřeba, abyste v něm na první dojem vzbudili nadšení a zájem. Ruku v ruce s tím, jdou i fotografie a poznat dobrého fotografa, který vaši značku vystihne a pozvedne, může být náročné. Pokud se ale zaměříte na těchto 5 věcí, určitě najdete toho správného.

Brand focení pro ženu, která hraje na hudební nástroj.

Portfolio 

Primární a nejdůležitější věc každého fotografa. Mezi tisíci fotografy najdete tisíc různých portfolií a váš první úkol je najít takového fotografa, jehož portfolio k vám sedí. Takové portfolio, které vám promluví do duše a nebudete mít ani kapku pochybností. Z ukázky prací poznáte úhly, barvy, světla, kompozice, a to vše by se mělo shodovat s vizí vašeho brandu. Portfolio fotografa a váš vlastní vizuál by spolu měly souhlasit a doplňovat se. Musí to být jedinečné a perfektní spojení.

Specializace

Pokud chcete fotit brand, měli byste si vybrat takto zaměřeného fotografa. Někdo, kdo fotí nádherné krajinky nebo svatby, už nemusí stejně excelovat v jiných oblastech, proto myslete i na fotografovu specializaci.

Balíčky

Víte, co všechno fotograf nabízí? Takové focení není jen o kameře a o vás. Může zahrnovat prostory, make-up nebo příběh vaší značky. I na to je dobré myslet při hledání fotografa a hlavně při vymýšlení rozpočtu.

Brand focení ženy, která využije fotografie pro svá školení, semináře, podcasty a web.
Brand focení reklamních předmětů.

Osobnost

Tak. Už máte fotografa se skvělým portfoliem, které vystihuje vizuální charakter vaší značky. Dotyčný se specializuje na brandové focení, má zkušenost, jeho foto balíček zahrnuje i vizážistu a konzultace, ale budete si sedět také lidsky? Tato spolupráce by měla fungovat i na osobním levelu, protože focení může být značně intimní záležitost a je tedy důležité hledat člověka, kterému budete moct věřit a budete se v jeho přítomnosti cítit dobře.

Budoucnost

Nakonec se sami sebe zeptejte, jestli by toto spojení mohlo fungovat i v budoucnu. Vy a vaše značka jistě porostete a jednou budete muset svou image “updatovat”. V tom případě je vhodné volit stejného fotografa. Při hledání fotografa, který bude mít na starosti váš brand musíte být nároční. Závisí na tom vzhled vaší značky a na tom zase její úspěšnost. Tak šťastné hledání!

Brand focení pro hudebnici, která čte z not.

Splňoval pro vás náš fotoateliér také nějaké body? Kontaktujte nás a společně vytvoříme vytvoříme fotografie, která dokonale definují nejen vaše podnikání, ale i vás samotné. Budeme se těšit na další výzvu!