Vyvarujte se těmto 5 chybám při budování osobní značky

Začali jste s byznysem a konečně se mu daří? Máte z toho obrovskou radost a nevíte co se sebou? Dejte si pozor, abyste v této důležité fázi neudělali nějakou chybu. Čeho se vyvarovat, se dozvíte v tomto článku.

Firemní focení pro daňovou a účetní firmu, která potřebuje fotografie brand.

Úspěšné začátky mohou být hypnotizující. 

Soustředíte se na klienty a zakázky a vaše značka možná začíná trošku ležet ladem. Pokud ale chcete nalákat více klientů, nesmíte dopustit, aby vaše značka upadala, protože to je hlavní element, který potenciální zákazníci vidí. 

Osobní branding je velice důležitý a není radno ho podceňovat. Pokud chcete, aby vaše značka jen zářila a dál rostla, vyvarujte se těmto 5 chybám.

První chyba: Schováváte se za logem nebo sloganem.

Pokud chcete mít klienty a obchodovat s nimi, musíte se jim ukázat. Tváří vaší značky byste proto měli být vy sami. Žijeme v době, kdy nás všechny doslova bombardují tisíce reklam denně a vyčnívat z řady není vůbec jednoduché. Klienti vám musí věřit a vy jim musíte dát dobrý důvod – proto se musíte ukázat vy jako osoba.

Nepodceňujte fotografie. Nechte se vyfotit profesionálem, který zajistí, že vás všichni uvidí v tom nejlepším světle. Pokud chcete vědět, jak takového fotografa vybrat a jak se na focení připravit, tak vše máte na dosah jednoho kliknutí. 

Firemní focení pro daňovou a účetní firmu, kde Šárka Pelikánová si nechá nafotit brand fotografie.
Firemní focení pro daňovou a účetní firmu, kde teď vidíme mzdový tým.

Druhá chyba: Nebudujete dostatečnou síť.

Konexe jsou důležité k tomu, aby vaše značka rostla. Pokud se budete schovávat a nebudete udržovat vztahy se svými klienty a zákazníky, nikdy nevybudujete upřímnou a charismatickou značku. Poznejte lidi okolo sebe na hlubší úrovni a uvidíte, že se to vyplatí.

Třetí chyba: Nesdílíte svůj příběh.

Lidé by měli cítit, že se s vámi mohou nějak propojit a ztotožnit. Pak vám budou věřit. Příběh je silný nástroj, který byste neměli v osobním brandingu vynechat.

Čtvrtá chyba: Nejste konzistentní.

Obsah musíte tvořit neustále. Pravidelné spojování s klienty a zákazníky zajistí, že si vybudujete tolik důležité vztahy a že si vám budou pamatovat. Mějte proto kalendář sociálních sítí a dalších akcí, podle kterého budete pravidelně tvořit obsah a vydávat ho ven. A věřte, že se úspěch dostaví.

Pátá chyba: Nebudujete svou přítomnost on-line.

Žijeme ve světě technologií a sociálních sítí. Využívejte je proto naplno – jsou výborným marketingovým nástrojem, díky němuž bude budování kontaktů a sítě mnohem jednodušší.

Firemní focení pro daňovou a účetní firmu.

Každý bod jsou bok po boku s kvalitními fotografiemi, které definují nejen vás, ale i vaše podnikání. Postavte se před náš fotoaparát a vytvořme materiál, který přesvědčí potenciální klienty. Stačí si najít svůj termín z pohodlí domova přes online rezervační systém.