Párové focení očima muže
Všichni to známe – vy chcete pěkné fotky s partnerem, ale on ne a ne se jít s vámi vyfotit. Možná je to, protože se bojí a neví, co čekat, ale můžete ho uklidnit. Jaké je párové focení očima muže?
Všichni to známe – vy chcete pěkné fotky s partnerem, ale on ne a ne se jít s vámi vyfotit. Možná je to, protože se bojí a neví, co čekat, ale můžete ho uklidnit. Jaké je párové focení očima muže?
Každá kreativní chvilka musí být po zásluze potrestána. Ptáte se, jak to myslíme? Před pár týdny jsme společně vyrazili za baletní školou směr Police nad Metují, kde naší kreativitu vítal každý, až na jednu malou náhodu. Občas se jednoduše stane něco, co se nám všem postará o hromadu nečekané zábavy. Staňte se součástí našeho broumovského příběhu.
Začali jste s byznysem a konečně se mu daří? Máte z toho obrovskou radost a nevíte co se sebou? Dejte si pozor, abyste v této důležité fázi neudělali nějakou chybu. Čeho se vyvarovat, se dozvíte v tomto článku. Úspěšné začátky mohou být hypnotizující. Soustředíte se na klienty a zakázky a vaše značka možná začíná trošku ležet ladem. Pokud ale chcete nalákat více klientů, nesmíte dopustit, aby vaše značka upadala, protože to je hlavní element, který potenciální zákazníci vidí. Osobní branding je velice důležitý a není radno ho podceňovat. Pokud chcete, aby vaše značka jen zářila a dál rostla, vyvarujte se těmto 5 chybám.
Glamour focení je zvláštní disciplína. Naposledy si ho v ateliéru vyzkoušela naše kolegyně Kateřina, která u nás skvěle fotí rodiny a s pózováním lidí před foťákem má spoustu zkušeností. Proto ji dost překvapilo, že pózy na glamour focení jsou zcela odlišné. Na rozdíl od rodinného focení, kde se vše přizpůsobuje dětem a občas to bývá dost hektické. Jak se při takovém focení cítila?
Kdo by kdy tušil, že jedno focení může člověku přinést tolik radosti. Mám obrovské štěstí, že jsem se na chvíli mohla stát součástí natolik pozitivního a krásného prostředí jako je Fotoateliér Jana Hozová. Letos mi totiž bylo 40 let a mým velkým přáním bylo nafotit takové fotografie, které mi v následujících několika letech budou přinášet krásné vzpomínky.
Vizuál je to nejdůležitější. Jak prezentujete sebe a jak prezentujete svou osobní značku zákazníkům a klientům může značně ovlivnit váš úspěch. Mějte na paměti, že zákazníci nakupují především očima a často dělají rozhodnutí na základě prvního dojmu. A na ten máte jenom jednu jedinou šanci, tak ji využijte naplno.